Tuesday

Salam Juang!





Universiti Sains Islam Malaysia (USIM)

Semester I Sesi Akademik 2009/2010


Tarikh dan Masa Cetak: 27/10/2009 9:34PM

No Matrik

:

1080***

No Sem

:

3

Nama

:

MAISARAH BINTI MOHAMED RAFIE

No KP

:

89030614****

Program

:

SARJANA MUDA SYARIAH DAN UNDANG-UNDANG DENGAN KEPUJIAN




Fakulti

:

FAKULTI SYARIAH DAN UNDANG-UNDANG




Kod

Nama Kursus

Set

Tarikh

Masa

Tempoh

Tempat

No Meja









UTA2082

PENGAJIAN HALAQAH

HLB4

Tiada Peperiksaan Akhir

LBA2013

FIQH AL-MUAMALAT

KLC

<>

03/11/2009

<>

9:00AM

<>

2 jam 30 minit

<>

STADIUM

<>

595

QAA1012

ULUM AL-QURAN

KLB

<>

03/11/2009

<>

2:30PM

<>

2 jam 30 minit

<>

STADIUM

<>

681

QAA1022

ULUM AL-HADITH

KLB

<>

04/11/2009

<>

2:30PM

<>

3 jam 0 minit

<>

STADIUM

<>

457

LAA2012

USUL FIQH II

KLB

<>

11/11/2009

<>

9:00AM

<>

2 jam 30 minit

<>

STADIUM

<>

156

LBA3083

ISLAMIC LAW OF PROPERTY

KLB

<>

12/11/2009

<>

2:30PM

<>

3 jam 0 minit

<>

STADIUM

<>

360

LBA2023

CONSTITUTIONAL LAW I

KLB

<>

13/11/2009

<>

9:00AM

<>

3 jam 0 minit

<>

STADIUM

<>

827

LBA2033

LAW OF TORTS I

KLB

<>

17/11/2009

<>

9:00AM

<>

3 jam 0 minit

<>

STADIUM

<>

451

LBA2043

LAW OF CONTRACT I

KLB

<>

17/11/2009

<>

2:30PM

<>

3 jam 0 minit

<>

STADIUM

<>

249











"Rabbanaa yassirlanaa umuuranaa walaa tua'ssir a'lainaa,

ALLAHumma jaa'lnaa minan naajiheen wal faaizeenal awwaleen fil imtihaan fiddeen fiddunya wal aakhirah."


"Ya ALLAH sekiranya kegagalan kami membawa fitnah kepada Islam dan perjuangan, maka ENGKAU cemerlangkanlah kami dalam setiap perkara. Tapi, sekiranya kejayaan kami membuat kami jauh dari Islam dan perjuangan, maka ENGKAU lebih berhak menentukan yang selayaknya buat kami. Kerana kami mengimani tiada yang ENGKAU takdirkan sia-sia melainkan ada hikmah yang belum tersingkap nilainya..."

6 comments:

Mohd Hazimin Harun said...

pergh budak law...mantap sih..

sarah said...

law tu ape?

Ahmad Ridhwan said...

ceh ceh zimin... huhu

satu lagi sarah...

kite dah sem 3 ke sem 1

ke aku sorang je yang tak tau kite sem satu

atau sem tiga memang tak wujud

kusut nieh?????

sarah said...

ape yg saya faham la...
kta sem 1 utk sesi 09/10 je.
tp ikut keseluruhan kta da sem 3...
klu borang omr tulis sem 1 sbb dia ade tulis sesi kan.
tp klu buku jawapan biase tulis sem 3..
ade pendapat lain?

adilahamzah said...

aku rasa kita dah sem 4 lah.. yelah.. sbb mmg dah ada 4 sem kita lalui bersama-sama..walaupun ada yg pendek..huhu..tp yg penting ulum hadith hr tu mmg sawan aku dibuatnya..wuuu

sarah said...

hmm...mgkn jugak.tp klu ikut slip exm tu sem 3 kan?ntah la...usim ni kan unik..
wah!ulum hadith!..jgn sebut da..pengalaman silam mengajar erti hidup...amat payah utk kta tempuhi...