Tuesday

Hari ini dalam sejarah

Alhamdulillah berakhir sudah peperangan besar untuk sem ni. Moga2 ALLAH kurniakan yang terbaik buat semua.Ameen...

Buat pertama kalinya dalam hidup ini, saya tersalah tengok jadual. Inna lillah...ALLAH sahaja yang tahu perasaan ini...

Tinggal lagi sekarang tawakkal...

Doa jangan putus...ALLAH Maha Berkuasa menetukan apa yang DIA kehendaki...

Baru dapat taklifan yang agak berat...rasa macam tak mampu nak pikul...tp sape la kita untuk menolak ujian?...moga ALLAH kuatkan semangat untuk terus berjuang untuk agamaNYA...

Hati dah lame kat rumah, tambah lagi semua dah berkumpul..tinggal lagi saya seorang yang masih di rantauan...buat hati tak tenang..tapi demi cita2 terpaksa bertahan...

Ingin berlari dan menjerit sekuat hati...tapi tak tahu kat mane nak buat camtu...

Sakit kepala datang lagi, kene stop.

21 comments:

Fazareez Fauzi said...

Hidup memerlukan pengorbanan..

sarah said...

tu la..kdg2 kta rase pengorbanan tu di luar kemampuan kta...tp kta mampu sebenarnye..huh~

adilahamzah said...

pulau tioman

Nursyuhada M.Zulkifli said...

parit amal

adilahamzah said...

semenyih dah pun

sarah said...

hehe...kt semenyih ni bleh jerit x?

parit amal?huhu..dalam parit bleh jerit ke?

Ahmad Ridhwan said...

Salam

ade cadangan satu tempat untuk lari lari dan jerit jerit.

terletak di antara Desa anggerik dan MPN...

kat gurun sahara tue tak de orang, tapi jangan pegi sorang sorang ah.

ajak kawan kawan serumah yang tak balik teman lari lari skali.

shoe said...

sarah : apa xbleh plak.sy slalu wat kecik2 dulu..

ridhwan : biasanya kami amalkan lari setempat sambil mendukung fauzyah & baharom

Ahmad Ridhwan said...

fauziyah dan baharom...

sebuah lagi watak yang sering menjadi mainan mulut pelajar nisa' smsu tahun 2.

manarik...

Fazareez Fauzi said...

jom menjerit di Siputeh plak lps ni. By-election will coming..

p/s: dkt dh ngan gtra tu..

Ridhwan said...

Teriakan yang akan didengari di Siputeh adalah teriakan orang lemas mintak tolong....

Fafa, siputeh tak banjir ke???

Mohd Hazimin Harun said...

"jom menjerit di Siputeh plak lps ni. By-election will coming.." -ustaz fazareez

huh, tak habis-habis politik. taksuka3x.

sarah said...

terima kasih la cadangan2 yg begitu bernas smuanye..nnti la sy pertimbangkan yg mane jd pilihan..yg pasti jerit kt kubang siput plg puas!

syu: xleh lari sambil dukung Fauzyah @ Baharom..kecik lg diorang tu..kesian..nnti pening..

shoe said...

Jgn men politik di sini ya :)

Ridhwan seolah-olah dapat mengenalpasti siapakah gerangan Fauzyah & Baharom. Selama ini rahsia mengenai kedua-dua makhluk ini hanya di kalangan ahli rmh kita shj.

Oh..tidak.

Apa mungkin..??

adilahamzah said...

sokong hazimin!

xsuka2..

Ahmad Ridhwan said...

salam

shoe: tak mungkin. "laisa kemisli aqluki syai'"

mat zang: mu tak leh g. jage Nura baik baik kat ganu.

Fazareez Fauzi said...

politik adalh jaluran kehidupan seharian yg menuntut kita menyulamnya dgn baik berbekalkan ilmu dan agama..

Fazareez Fauzi said...

PRKmpus bakal menjelang...

Nantikan Hazimin yg bakal berentap..

Anonymous said...

Tamrin Nasional Gabungan Mahasiswa Islam Se-Malaysia (GAMIS)

11-13/12/09

Masjid Putra, Putrajaya

Terbuka untuk semua belia dan mahasiswa seluruh negara tdk kira agama, bangsa, warna kulit, saiz badan, dan fahaman politik.

sarah said...

GAMIS tu persatuan ap..?
ha,stu lg.

to fazareez :
eh,hazimin je ke yg berentap?
bkn anta ke YDP taun dpn?

Mohd Hazimin Harun said...

ish3 ntah la anta ni. buat-buat lupa pulak ye.
anta kan YDP tahun depan.
jangan tuduh-tuduh ana. nanti kena pada diri anta jugak.

so, anta-anti sekalian, sudah bersedia semua?
jangan lupa daftar sebagai pemilih.
tunaikan kewajipan anda.